W okresie od kwietnia do czerwca 2011 r. popyt na piwa wywodzącego się z RPA koncernu zwiększył się w Europie o 5 proc. W Czechach, gdzie ma on m.in. markę Pilsner Urquell, wolumen sprzedaży urósł o 4 proc. W Rosji natomiast zwiększył się o 11 proc.
Należąca do SABMillera Kompania Piwowarska, do której należy ok. 40 proc. polskiego rynku piwa, zwiększyła sprzedaż o 4 proc. Jednak pierwszy kwartał ubiegłego roku finansowego była dla niej nieudany nieudany ze względu na powódź i tragedię smoleńską, które zahamowały popyt na piwo.
Gary Haigh, prezes Kompanii Piwowarskiej, w rozmowie z "Rz" zapowiedział, że w tym roku finansowym firma chce zwiększyć sprzedaż o 5 - 9 proc. W ubiegłym była ona niższa o ok. 4 proc.
W ostatnim czasie w Polsce zyskują przede wszystkim tańsze piwa. Dzieje się tak także w przypadku marek Kompanii. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy sprzedaż Wojaka zwiększyła się o ponad 100 proc. Z kolei sprzedaż Żubra, którego cena plasuje go u dołu średniej półki cenowej, zwiększyła się o 4 proc.
Znacznie lepiej niż w Europie SABMiller wypadł w Azji — wzrost sprzedaży o 11 proc. — oraz Afryce, gdzie poprawił wynik o 15 proc.