Uruchomiona w II kw. br. telewizja mobilna (w oparciu o zakupioną spółkę Info-TV-FM i jej rezerwację częstotliwości ) obejmie programy tzw. FTA (free to air), kierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i hurtowych. Cyfrowy Polsat skieruje ofertę do gospodarstw domowych posiadających dwa i więcej odbiorniki telewizyjne, osób nie posiadających płatnej telewizji, klientów z niskim ARPU (poniżej 20 zł).
Z prezentacji wynika, że wśród tych programów znajdą się główne kanały Polsatu, TVN, czy Telewizji Polskiej.
Spółka szacuje, że w zasięgu jej nowej usługi jest dziś 5 mln potencjalnych klientów, ale baza ta może zostać poszerzona. Posłużyć temu mają rozbudowa multipleksu oraz rosnąca popularność urządzeń mobilnych, takich jak laptopy, czy smartfony.
Platforma spodziewa się przy tym, że w latach 2011-2014 rynek użytkowników smartfonów będzie powiększał się średnio o 20 proc.
Prezentacja Cyfrowego Polsatu pokazuje też, że zdaniem spółki na rynek płatnej telewizji składać się będzie 12,5 mln użytkowników urządzeń mobilnych odbierających telewizję, 9 mln gospodarstw domowych z więcej niż dwoma odbiornikami telewizyjnymi, 3,5 mln gospodarstw bez płatnej telewizji (tak jak dziś) oraz segment abonentów o niskim ARPU, liczący 2,9 mln użytkowników.