Aktualizacja: 15.04.2019 16:40 Publikacja: 15.04.2019 16:23
Foto: Bloomberg
Chodzi o harleje sprzedawane od 2015 r do dziś. Harley-Davidson Rus - rosyjski oficjalny przedstawiciel koncernu sprzedał ich w tym czasie 181 sztuk, informuje Rosstandart - państwowa agencja ds regulacji technicznych. Teraz wezwał posiadaczy motorów do swoich salonów.
„Przyczyną wycofanie motocykli jest defekt zacisków hamulcowych, który może wpływać na bezpieczeństwo użytkowania pojazdu. Zaciski hamulcowe mogą z czasem korodować, pod wpływem czynników środowiskowych. Korozja taka może doprowadzić do wciągnięcia tłoków do otworu cylindra zacisku. Jeśli to zjawisko pozostanie niezauważone, może to prowadzić do zwiększonego przylegania hamulców, co z kolei może spowodować wypadek " - wyjaśnia w komunikacie Rosstandart.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Jest wtorek, 10 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia kluczowe wydarzenia gospodarcze.
Przez wciąż wysoki wskaźnik inflacji wydatki świąteczne Polaków rosną z roku na rok. Podczas gdy w 2022 roku było to średnio 1427 zł, to w 2023 roku przeciętny Polak wydał na święta już 1490 zł .
Choć jeszcze niedawno Ministerstwo Rozwoju i Technologii chętnie informowało o rozmowach z Intelem, teraz już „nie udostępnia informacji”. To pokłosie tego, że w resorcie nie ma ministra odpowiedzialnego za ten obszar.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Od stycznia do października 2024 roku kupiono w Polsce 11 051 egzemplarzy hybrydowej Toyoty C-HR. Nowy model stał się zdecydowanym liderem segmentu, a klienci chętnie decydują się na auta w wyższych wersjach wyposażenia.
O wsparcie z programu Mój elektryk 2.0 będą mogły ubiegać się wyłącznie osoby fizyczne oraz osoby fizyczne wykonujące jednoosobową działalność gospodarczą. Zdaniem Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców jest to rozwiązanie dyskryminujące, np. spółki z o.o.
Spowolnienie gospodarcze w Europie doprowadziło do zastoju w transporcie drogowym. Sprzedaż samochodów ciężarowych gwałtownie spada.
Po raz pierwszy w niemal stuletniej historii współpracy Watykanu z Mercedesem, nowy papamobile będzie samochodem elektrycznym. Powstał na bazie modelu G 580 z technologią EQ.
Subsydia do samochodów elektrycznych mają na celu stymulowanie rynku, który w przypadku Polski, nadal jest na początkowej fazie rozwoju. Dotychczasowe działania ze strony państwa przynosiły wymierne korzyści. Jednak nowa propozycja programu dopłat nie ma nic wspólnego z przemyślaną koncepcją.
Chińska linia lotnicza JuneYao wprowadza na rynek własny samochód elektryczny – JuneYao Air. Sensacją jest nie tylko hojna gwarancja na akumulator, ale i inne dodatki.
Energochłonne w produkcji elektryczne naczepy są, podobnie jak e-ciężarówki, usilnie promowane przez unijne regulacje. Konsumenci nie są gotowi na wzrost cen transportu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas