- Poprzez współpracę ze Stock Polska klienci naszych restauracji mają do dyspozycji nie tylko szeroki wybór dobrych gatunkowo alkoholi, ale również możliwość spróbowania dedykowanych naszym lokalom koktajli. Specjalnie przygotowane menu drinków stanowi uzupełnienie kart dań restauracji Sphinx i Wook. Najpopularniejsze drinki podajemy także w wersji bezalkoholowej tak, aby np. niepijący alkoholu kierowca mógł poczuć charakterystyczny smak Mojito, ale w wersji bez procentów  - mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinksa.

Spółka zarządza teraz 110 restauracjami –  w tym siecią Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło.

- W kartach alkoholi przygotowanych dla restauracji znajdują się propozycje drinków zarówno tych znanych, jak i zupełnie nowych, unikalnych, przygotowanych  specjalnie dla tych sieci, na bazie szerokiej gamy alkoholi oferowanych przez Stock. Ponadto, wraz z nową ofertą alkoholi i drinków, Stock planuje prowadzić w restauracjach szereg akcji promocyjnych, podczas których konsument będzie miał możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród - mówi Łukasz Konieczny,  HoReCa & Premium Brands Manager w Stock Polska. KMK