Coca-Cola korzysta na Euro

Sponsorowanie Euro przysłużyło się napojowemu koncernowi. Już za sprawą samych przygotować do imprezy udało mu się zwiększyć udziały rynkowe

Publikacja: 27.06.2012 11:39

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych dotychczas wyników, choć to jeszcze nie koniec UEFA EURO 2012 i będzie jeszcze czas na finalne podsumowania – mówi Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola Poland Services. - W ramach przygotowanych przez nas aktywacji marketingowych, staraliśmy się oddać pozytywne emocje kibiców, którzy malują twarze, śpiewają, tańczą i wpadają w prawdziwe piłkarskie szaleństwo – dodaje.

Koncern podaje, że jego strefy w ramach stref kibica w Polsce i na Ukrainie, przyciągnęły pół miliona osób, w tym blisko 100 tys. osób w samej Warszawie. Największą strefę Coca-Coli we Lwowie odwiedziło 120 tys. osób.

Coca – Cola zaznacza też, że już działania związane z przygotowaniem do piłkarskich rozgrywek przełożyło się na jej wyniki sprzedażowe. Udziały

firmy w segmencie napojów gazowanych, w ujęciu wartościowym, w pierwszym kwartale 2012 r.  przekroczyły 50 proc. To najlepszy wynik firmy od lipca 2011 r.

Według Coca-Coli sukcesem okazały się dwie ogólnopolskie promocje konsumenckie, w których można było wygrać m.in. z bilety na mecze i wycieczki do europejskich stolic piłkarskich. Liczba zgłoszeń w postaci wysłanych SMS-ów do obu loterii przekroczyła poziom 600 tys.

Z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych przeprowadzonego 14-20 maja 2012 r. na losowej próbie polskich internautów w wieku 15 puls wynika, że Coca-Cola kojarzyła się z emocjami sportowymi  64 proc. z nich. Dało jej to pierwsze miejsce.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych dotychczas wyników, choć to jeszcze nie koniec UEFA EURO 2012 i będzie jeszcze czas na finalne podsumowania – mówi Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola Poland Services. - W ramach przygotowanych przez nas aktywacji marketingowych, staraliśmy się oddać pozytywne emocje kibiców, którzy malują twarze, śpiewają, tańczą i wpadają w prawdziwe piłkarskie szaleństwo – dodaje.

Koncern podaje, że jego strefy w ramach stref kibica w Polsce i na Ukrainie, przyciągnęły pół miliona osób, w tym blisko 100 tys. osób w samej Warszawie. Największą strefę Coca-Coli we Lwowie odwiedziło 120 tys. osób.

Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?