- Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych dotychczas wyników, choć to jeszcze nie koniec UEFA EURO 2012 i będzie jeszcze czas na finalne podsumowania – mówi Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola Poland Services. - W ramach przygotowanych przez nas aktywacji marketingowych, staraliśmy się oddać pozytywne emocje kibiców, którzy malują twarze, śpiewają, tańczą i wpadają w prawdziwe piłkarskie szaleństwo – dodaje.
Koncern podaje, że jego strefy w ramach stref kibica w Polsce i na Ukrainie, przyciągnęły pół miliona osób, w tym blisko 100 tys. osób w samej Warszawie. Największą strefę Coca-Coli we Lwowie odwiedziło 120 tys. osób.
Coca – Cola zaznacza też, że już działania związane z przygotowaniem do piłkarskich rozgrywek przełożyło się na jej wyniki sprzedażowe. Udziały
firmy w segmencie napojów gazowanych, w ujęciu wartościowym, w pierwszym kwartale 2012 r. przekroczyły 50 proc. To najlepszy wynik firmy od lipca 2011 r.
Według Coca-Coli sukcesem okazały się dwie ogólnopolskie promocje konsumenckie, w których można było wygrać m.in. z bilety na mecze i wycieczki do europejskich stolic piłkarskich. Liczba zgłoszeń w postaci wysłanych SMS-ów do obu loterii przekroczyła poziom 600 tys.