Klient złowiony przez Social WiFi

Właściciele restauracji, hoteli, centrów handlowych i innych obiektów z bezprzewodowym dostępem do sieci, będą mogli nawiązać kontakt z klientami dzięki urządzeniu, które pozwala korzystać z darmowego dostępu do Internetu w zamian za wymianę danych kontaktowych

Publikacja: 28.05.2013 11:37

Klient złowiony przez Social WiFi

Foto: Fotorzepa, Darek Golik DG Darek Golik

Klienci, którzy będą chcieli skorzystać z darmowego internetu, zostaną poproszeni o zalogowanie się za pomocą serwisów społecznościowych: Facebooka, Twittera, google id, NK, linkedIN lub adresu e-mail. Umożliwiać taki barter będzie usługa Social WiFi, a konkretnie podłączenie do routera dodatkowego urządzenia.

Właściciele np. barów, czy hoteli będą mogli nawiązać kontakt ze swoimi klientami i następnie poinformować ich o nadchodzących eventach, promocjach czy przygotować dla nich specjalne oferty.

- Social WiFi zostało pomyślane jako proste narzędzie umożliwiające zbudowanie społeczności wokół danego miejsca, poznania potrzeb klienta, zbadania jego satysfakcji, zachęcenia go do ponownego skorzystania z oferty. Ułatwi nawiązywanie długofalowych relacji z klientami, pozwoli zaprosić ich na specjalnie przygotowane akcje czy poinformować o przyznaniu rabatów. Komunikacja jest dwustronna i ma być satysfakcjonująca dla obydwu stron - klienci również mogą się komunikować z usługodawcą, zgłaszać swoje sugestie, czy ocenić poziom obsługi wypełniając ankietę. Liczba wysyłanych przez usługodawcę komunikatów została wstępnie ograniczona do 1 wiadomości miesięcznie. Dodatkowo, klient lokalu w każdej chwili może zrezygnować z subskrypcji informacji. - podkreśla Artur Racicki, współtwórca Social WiFi.

Obecnie usługa Social WiFi wdrażana jest w sieci restauracji 77sushi (12 restauracji w Polsce) i u kilkunastu indywidualnych restauratorów.

Social WiFi to spółka założona w Warszawie 7 marca 2013 r.

Klienci, którzy będą chcieli skorzystać z darmowego internetu, zostaną poproszeni o zalogowanie się za pomocą serwisów społecznościowych: Facebooka, Twittera, google id, NK, linkedIN lub adresu e-mail. Umożliwiać taki barter będzie usługa Social WiFi, a konkretnie podłączenie do routera dodatkowego urządzenia.

Właściciele np. barów, czy hoteli będą mogli nawiązać kontakt ze swoimi klientami i następnie poinformować ich o nadchodzących eventach, promocjach czy przygotować dla nich specjalne oferty.

Biznes
Transformacja energetyczna mądrzej, ale niekoniecznie szybciej
Patronat Rzeczpospolitej
Przedsiębiorcy chcą sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
Biznes
Jacht oligarchy ze złotym fortepianem idzie pod młotek
Biznes
Mesko będzie produkować 250 mln pocisków rocznie
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Katastrofa Boeinga w Indiach, polska zbrojeniówka w impasie i powrót atomu