Reklama
Rozwiń
Reklama

Kurier w czasach „instant”

W biegu. Tak można w dwóch słowach określić styl życia większości z nas. Żyjemy szybko i chcemy, by produkty i usługi, z których korzystamy, były wygodne, łatwo dostępne i w pełni dostosowane do naszych potrzeb. Dotyczy to również rynku przesyłek kurierskich.

Publikacja: 03.06.2019 09:48

Kurier w czasach „instant”

E-commerce coraz popularniejszy

Ciągły wzrost popularności sprzedaży online w dużej mierze spowodowany jest właśnie szybkim tempem naszego życia. Teraz, gdy właściwie wszystkie produkty dostępne są w sieci, coraz chętniej robimy zakupy nie wychodząc z domu czy biura. Według najnowszych badań rynku sprzedaży online, Barometr E-shopper 2018, przeprowadzonego przez DPDgroup, e-commerce w Europie stanowi już ponad 11 proc. całego handlu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama