Kurier w czasach „instant”

W biegu. Tak można w dwóch słowach określić styl życia większości z nas. Żyjemy szybko i chcemy, by produkty i usługi, z których korzystamy, były wygodne, łatwo dostępne i w pełni dostosowane do naszych potrzeb. Dotyczy to również rynku przesyłek kurierskich.

Publikacja: 03.06.2019 09:48

Kurier w czasach „instant”

E-commerce coraz popularniejszy

Ciągły wzrost popularności sprzedaży online w dużej mierze spowodowany jest właśnie szybkim tempem naszego życia. Teraz, gdy właściwie wszystkie produkty dostępne są w sieci, coraz chętniej robimy zakupy nie wychodząc z domu czy biura. Według najnowszych badań rynku sprzedaży online, Barometr E-shopper 2018, przeprowadzonego przez DPDgroup, e-commerce w Europie stanowi już ponad 11 proc. całego handlu.

Od pewnego czasu notujemy nowy trend. W roli nadawców coraz częściej występują klienci indywidualni, którzy wysyłają zwracane zamówienia, używane przedmioty sprzedawane na portalach aukcyjnych czy paczki do rodziny lub przyjaciół.

Wygoda – słowo klucz

W obsłudze klienta DPD stawia na komfort i elastyczność. Poza interaktywnym powiadomieniem Predict zawierającym informacje o przewidywanym terminie doręczenia, poza linkiem do portalu mojapaczka.dpd.com.pl, poza udostępnieniem płatności kartą lub BLIKiem u kuriera, konsument ma do dyspozycji usługę nadania w jednym z punktów Pickup, zaś przesyłkę może przygotować do nadania w domu, na komputerze – poprzez portal Nadaj Online.

Wystarczy wejść na stronę: https://www.dpdpickup.pl/Wycen-i-nadaj-Online, a następnie przejść przez prosty i intuicyjny formularz nadania przesyłki. Po wprowadzeniu danych paczki, nadawcy i odbiorcy, następuje płatność (do wyboru konsument ma kilka opcji szybkich płatności). Z wydrukowanym dokumentem i paczką należy udać się do najbliższego punktu Pickup. Wówczas nadanie przesyłki trwa dosłownie chwilę.

Materiał Promocyjny 

E-commerce coraz popularniejszy

Ciągły wzrost popularności sprzedaży online w dużej mierze spowodowany jest właśnie szybkim tempem naszego życia. Teraz, gdy właściwie wszystkie produkty dostępne są w sieci, coraz chętniej robimy zakupy nie wychodząc z domu czy biura. Według najnowszych badań rynku sprzedaży online, Barometr E-shopper 2018, przeprowadzonego przez DPDgroup, e-commerce w Europie stanowi już ponad 11 proc. całego handlu.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Biznes
Politycy koalicji w specjalnych strefach ekonomicznych. "Posiadają niezbędne kwalifikacje"
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Niemiecka gospodarka słabnie, a Żabka rozgrzewa rynek IPO
Biznes
Na co czeka biznes? Tak ostatnie 12 miesięcy podsumowują przedsiębiorcy
Biznes
Wielton będzie musiał zrewidować swoją strategię