Reklama
Rozwiń
Reklama

Kurier w czasach „instant”

W biegu. Tak można w dwóch słowach określić styl życia większości z nas. Żyjemy szybko i chcemy, by produkty i usługi, z których korzystamy, były wygodne, łatwo dostępne i w pełni dostosowane do naszych potrzeb. Dotyczy to również rynku przesyłek kurierskich.

Publikacja: 03.06.2019 09:48

Kurier w czasach „instant”

E-commerce coraz popularniejszy

Ciągły wzrost popularności sprzedaży online w dużej mierze spowodowany jest właśnie szybkim tempem naszego życia. Teraz, gdy właściwie wszystkie produkty dostępne są w sieci, coraz chętniej robimy zakupy nie wychodząc z domu czy biura. Według najnowszych badań rynku sprzedaży online, Barometr E-shopper 2018, przeprowadzonego przez DPDgroup, e-commerce w Europie stanowi już ponad 11 proc. całego handlu.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Polska w programie Horyzont Europa: czas na zmiany
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Polskie e-sklepy zarabiają na Ukrainie, aktywa Rosji i spór o cła UE-USA
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama