Reklama
Rozwiń

Kurier w czasach „instant”

W biegu. Tak można w dwóch słowach określić styl życia większości z nas. Żyjemy szybko i chcemy, by produkty i usługi, z których korzystamy, były wygodne, łatwo dostępne i w pełni dostosowane do naszych potrzeb. Dotyczy to również rynku przesyłek kurierskich.

Publikacja: 03.06.2019 09:48

Kurier w czasach „instant”

E-commerce coraz popularniejszy

Ciągły wzrost popularności sprzedaży online w dużej mierze spowodowany jest właśnie szybkim tempem naszego życia. Teraz, gdy właściwie wszystkie produkty dostępne są w sieci, coraz chętniej robimy zakupy nie wychodząc z domu czy biura. Według najnowszych badań rynku sprzedaży online, Barometr E-shopper 2018, przeprowadzonego przez DPDgroup, e-commerce w Europie stanowi już ponad 11 proc. całego handlu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina