– Zawarliśmy już umowy na dostawy w Kanadzie, Niemczech, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Bahrajnie, Katarze, Luksemburgu, Belgii, Słowenii, Chorwacji oraz na Węgrzech – mówi „Rz" Michał Niemczycki, właściciel i prezes spółki Voda Naturalna. – Do końca roku mamy szansę podpisać kontrakty w Stanach Zjednoczonych i Rosji. Rozmawiamy też w Anglii – dodaje.
Za granicę trafia 50 proc. produkowanej przez firmę Vody Collagen, czyli wody z dodatkiem kolagenu. Produkt ten pojawił się na początku 2013 r., nieco ponad rok od debiutu klasycznej Vody. Jest ona pierwszą wodą premium w naszym kraju.
– Od momentu wprowadzenia Vody Collagen na rynek jej sprzedaż zwiększa się o 20 proc. miesięcznie – podaje Michał Niemczycki.
W sumie w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy tego roku sprzedaż firmy Voda Naturalna była czterokrotnie wyższa niż w tym samym czasie 2012 r. – Taka dynamika zostanie utrzymana do końca roku – zakłada właściciel spółki.
Adam Bogacz, prezes firmy AKB Consulting, specjalizującej się w rynku napojów, zwraca uwagę, że sukces rynkowy Vody Naturalnej jest tym większy, że firma nie walczy ceną. Litrowa butelka Vody, w zależności od miejsca sprzedaży, kosztuje od 9,9 do 30 zł.