Aktualizacja: 23.03.2015 21:00 Publikacja: 23.03.2015 21:00
Poczta Polska ma największą sieć logistyczną w naszym kraju. Jej unowocześnienie to gigantyczne wyzwanie.
Foto: Fotorzepa/Filip Frydrykiewicz
1,5 mld zł oszczędności, kolejne 1,5 mld zł inwestycji i 1,7 mld zł przychodu z segmentu kuriersko-paczkowego (tzw. KEP) to kluczowe założenia nowej strategii Poczty Polskiej (PP) na lata 2015–2020. Plan zakłada, że PP odzyska część utraconego rynku kurierskiego i zaangażuje się w sektor e-handlu. Wdrożenie nowej strategii oznacza dla liczącej 467 lat instytucji prawdziwą rewolucję.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas