Aktualizacja: 10.04.2015 15:00 Publikacja: 10.04.2015 15:00
Foto: Bloomberg
W samym Wrocławiu efektem I etapu modernizacji jest m.in. wiadukt nad ulicą Grabiszyńską. Do tej pory były tam trzy tory położone na dwóch konstrukcjach nośnych. Po przebudowie będą trzy nowe, niezależne konstrukcje. Już powstała pierwsza, która zapewni połączenie na czas przebudowy sąsiednich. Wiadukt jest jednym z najbardziej obciążonych ruchem pociągów. Na dobę przejeżdża tędy ok. 250 pociągów pasażerskich w kierunku Oleśnicy, Trzebnicy, Poznania, Głogowa, Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Równocześnie wykonywane będą prace związane z montażem nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, rozjazdów, torów i sieci trakcyjnej.
Rosjanie wciąż rozbudowują swój arsenał atomowy – i najwyraźniej pomagają im w tym firmy z Unii Europejskiej. Ja...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Największy polski producent gier w pierwszym kwartale zarobił 86 mln zł. Teraz wszyscy czekają na czwartą część...
Firmy zbrojeniowe Europy pilnie szukają ludzi do pracy w związku z planami zwiększania zdolności obronnych UE. A...
Objęty sankcjami Zachodu oligarcha, który od lat mieszka za granicą i tam ma zarejestrowane spółki, przenosi do...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Unia i USA chcą zawrzeć umowę przed wprowadzeniem ceł 9 lipca. Spada popularność umów B2B w Polsce. Liderzy ASEA...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas