Aktualizacja: 14.04.2015 22:00 Publikacja: 14.04.2015 22:00
Nasi laureaci podczas gali w Toruniu
Foto: Fotorzepa/Marcin Milewski
Każda firma zaczynająca podbój rynków zagranicznych prędzej czy później zmierzy się z problemem budowania marki. Dlatego warto najpierw wypromować swój brand, a później rozwijać sieć dystrybucyjną – przekonywała Barbara Miller, wiceprezes producenta pomp Hydro-Vacuum, laureatka tytułu Osobowość Eksportu przyznanego przez „Rzeczpospolitą". Jak podkreślała, wygrywać za granicą można m.in. terminem dostawy, dostosowaniem produktu do klienta.
NATO planuje nowy próg wydatków na obronność. Niemcy zapowiadają pomoc wojskową i inwestycje w ukraiński przemys...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
W najbliższych latach liderzy polskiego przemysłu zbrojeniowego bardzo dynamicznie się rozwiną i będą naprawdę z...
Rosjanie wciąż rozbudowują swój arsenał atomowy – i najwyraźniej pomagają im w tym firmy z Unii Europejskiej. Ja...
Największy polski producent gier w pierwszym kwartale zarobił 86 mln zł. Teraz wszyscy czekają na czwartą część...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Firmy zbrojeniowe Europy pilnie szukają ludzi do pracy w związku z planami zwiększania zdolności obronnych UE. A...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas