W ramach tej akwizycji, której wartość szacuje się na o,5 mld zł, nastąpiło przeniesienie całego majątku Siódemki na spółkę DPD. – Znakiem towarowym używanym od 1 maja jest DPD, jednak z uwagi na trwające procesy operacyjne związane z połączeniem, znak towarowy Siódemka będzie jeszcze przez jakiś czas funkcjonował w obrocie gospodarczym – informują w spółce.

DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku – kooperuje z nią 6 tys. kurierów doręczających rocznie ponad 88 mln paczek.

DPDgroup doręcza codziennie 3 mln przesyłek w 230 krajach. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. Geopost w 2014 zanotowała przychody w wysokości 4,9 mld euro.