Reklama
Rozwiń
Reklama

11 bit studios szykuje kolejne premiery

Warszawski producent gier komputerowych wypracował 9,24 mln zł zysku netto, czyli o ponad dziewięć razy więcej niż przed rokiem – wynika z opublikowanego dziś przez spółkę raportu jednostkowego za 2014 r.

Publikacja: 15.06.2015 10:48

11 bit studios szykuje kolejne premiery

Foto: 123rf.com

Przychody firmy skoczyły w tym czasie o 210 proc., do 17,68 mln zł. Ostateczne, zaudytowane wyniki finansowe 11 bit studios za 2014 r. różnią się o 0,5 mln zł od danych prezentowanych przez spółkę w raporcie za IV kwartał, ale niższy zysk netto to w głównej mierze efekt rozliczenia premii dla zarządu. Tą postanowiła przyznać Rada Nadzorcza za osiągnięcia biznesowe w ub. r. (spółka jest w dobrej sytuacji gotówkowej – w I kwartale br. jej zasoby pieniężne sięgały około 15 mln zł). Duża w tym zasługa sukcesu flagowej gry 11 bit studios, czyli This War of Mine (TWoM). Choć w wersji na komputery PC zadebiutowała w połowie listopada 2014 r., to – jak zapewnia Dariusz Wolak, odpowiedzialny w spółce za relacje inwestorskie – cały czas cieszy się dużym zainteresowaniem graczy. – Potwierdzeniem są wyniki finansowe 11 bit studios za I kwartał i spodziewane solidne wyniki za bieżący kwartał – informuje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama