Aktualizacja: 03.08.2015 11:12 Publikacja: 03.08.2015 11:12
Jak twierdzi Bartosz Kiełbiński, juror TechCrunch Let's Meet in Warsaw, szef agencji badawczej eStoreMedia, najlepszym dowodem tych słów są 2-minutowe prezentacje najciekawszych polskich startupów, które miały miejsce na obywającym się 29 lipca wydarzeniu branży startupowej TechCrunch w Warszawie. – Dobre, a często i genialne pomysły, zaangażowane zespoły oraz umiejętność szybkiego uczenia się od najlepszych na świecie - tak podsumować można tę imprezę. Startupy takie, jak zwycięski DeepSense analizujący big data, Early Logic, umożliwiający diagnozowanie dyskalkulii u dzieci, czy też Metricso, dostarczający danych nt. konsumentów, mają realną szansę na sukces. Są tacy, którzy są już po wstępnych konsultacjach swoich pomysłów w Dolinie Krzemowej. Niestety podczas TechCrunch można było również zauważyć, że młodym przedsiębiorcom ciągle brakuje pewności siebie oraz kluczowej w tym wypadku umiejętności skutecznego zaprezentowania swojej idei. W kilku sytuacjach przez 2 minuty niektórzy prezentujący nie byli w stanie przekazać ekspertom czym zajmują się ich firmy, a pomysł na biznes ginął często w nerwowym słowotoku – tłumaczy Bartosz Kiełbasiński.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas