Od sierpnia klienci DHL mogą korzystać z nowej oferty. Adresowana jest ona do klientów biznesowych – sprzedawców, głównie sektora e-commerce, których klienci chcą dokonać zwrotu towaru.
– Handel internetowy jest kołem zamachowym całej logistyki, ponieważ bardzo mocno wpływa na różne przestrzenie łańcucha dostaw. Działamy na odcinku dostawy do klienta końcowego, a to najbardziej dynamicznie zmieniająca się przestrzeń w zakresie usług logistycznych. Musimy bardzo szybko i elastycznie podchodzić do potrzeb klienta – tłumaczy Igor Caban, dyrektor zarządzający DHL Parcel.
Jak podkreśla, wprowadzenie nowej usługi to kolejny krok, który pozwoli e-sklepom na dotarcie do szerszego grona odbiorców ich produktów.
– I to nie tylko w Polsce, ale także innych krajach UE – dodaje.
Paczki wysyłane za pośrednictwem usługi DHL Parcel Return International są ubezpieczone do kwoty 500 euro, a przewidywany czas dostawy wynosi od trzech dni roboczych.