Aktualizacja: 05.08.2015 12:17 Publikacja: 05.08.2015 12:17
Foto: Fotorzepa
Od sierpnia klienci DHL mogą korzystać z nowej oferty. Adresowana jest ona do klientów biznesowych – sprzedawców, głównie sektora e-commerce, których klienci chcą dokonać zwrotu towaru.
– Handel internetowy jest kołem zamachowym całej logistyki, ponieważ bardzo mocno wpływa na różne przestrzenie łańcucha dostaw. Działamy na odcinku dostawy do klienta końcowego, a to najbardziej dynamicznie zmieniająca się przestrzeń w zakresie usług logistycznych. Musimy bardzo szybko i elastycznie podchodzić do potrzeb klienta – tłumaczy Igor Caban, dyrektor zarządzający DHL Parcel.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas