Samsung próbuje przyciągnąć do siebie klientów konkurencyjnego Apple'a, dając im możliwość używania swoich najnowszych telefonów przez 30 dni za jednego dolara. Promocja dotyczy najnowszych modeli Galaxy S6 Edge i S6 Edge Plus z zaokrąglonym po bokach ekranem, oraz Note 5.

Oferta obejmuje pełen zakres usług komórkowych. Klienci otrzymają aktywowaną kartę SIM z pakietem rozmów i danych, obsługiwaną przez swojego obecnego operatora sieci. Można z niej jednak skorzystać tylko w jeden sposób... poprzez rejestrację na ofertę zamieszczoną na stronie Samsunga przez iPhone'a.

Jeśli klienci po okresie próbnym zdecydują się na zakup telefonu, firma zapowiedziała, że „w salonach Samsunga czeka na nich jeszcze więcej miłości", choć nie wytłumaczyła, co oznacza ta tajemnicza obietnica. Jeśli nie będą chcieli go zatrzymać, odeślą telefon wcześniej opłaconą przesyłką.

Choć Samsung wciąż jest liderem w światowej produkcji smartphone'ów, w zeszłym roku nowości Apple – większe i smuklejsze modele iPhone 6 i iPhone 6 Plus – cieszyły się ogromnym powodzeniem, stawiając wysoką poprzeczkę południowokoreańskiej firmie.

W drugim kwartale bieżącego roku udziały Samsunga w rynku wyniosły 21,9 proc., o 4,3 proc. mniej niż w tym samym okresie w ubiegłym roku. Dla porównania, Apple zwiększył swoje udziały w rynku o 2,2 proc. do 14,6 proc. uzyskanych w ostatnim kwartale  – podaje Gartner, firma prowadząca badania na rynku technologii informatycznych.