Małe firmy decydują o sile naszej gospodarki

Organizowana przez Getin Leasing akcja „Czas polskich przedsiębiorców" ma pokazać znaczenie i problemy sektora MSP

Publikacja: 31.08.2015 21:00

Wielu właścicieli małych i średnich firm ma wątpliwości co do sensu prowadzenia działalności gospoda

Wielu właścicieli małych i średnich firm ma wątpliwości co do sensu prowadzenia działalności gospodarczej

Foto: 123RF

Rusza kolejny etap akcji „Czas polskich przedsiębiorców". Adresowane do właścicieli małych i średnich firm przedsięwzięcie organizowane jest przez Getin Leasing. Patronuje mu „Rzeczpospolita". Jego celem jest popularyzacja działalności i znaczenia sektora MSP w polskiej gospodarce.

Pierwszy etap „Czasu polskich przedsiębiorców" trwał od 1 do 31 czerwca. W ramach tej części programu pokazywano film o zaangażowaniu i wysiłku drobnych przedsiębiorców w prowadzenie biznesu na niełatwym i konkurencyjnym rynku. Po obejrzeniu filmu – poprzez głosowanie – można było wyrazić akceptację dla programu. – Ponad 30 tys. głosów poparcia i e-maile od osób utożsamiających się z ideą akcji sprawiły, że podjęliśmy decyzję o kontynuacji projektu – mówi dyrektor departamentu wsparcia sprzedaży w Getin Leasing Jolanta Bogusz.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP