Aktualizacja: 31.08.2015 21:00 Publikacja: 31.08.2015 21:00
Wielu właścicieli małych i średnich firm ma wątpliwości co do sensu prowadzenia działalności gospodarczej
Foto: 123RF
Rusza kolejny etap akcji „Czas polskich przedsiębiorców". Adresowane do właścicieli małych i średnich firm przedsięwzięcie organizowane jest przez Getin Leasing. Patronuje mu „Rzeczpospolita". Jego celem jest popularyzacja działalności i znaczenia sektora MSP w polskiej gospodarce.
Pierwszy etap „Czasu polskich przedsiębiorców" trwał od 1 do 31 czerwca. W ramach tej części programu pokazywano film o zaangażowaniu i wysiłku drobnych przedsiębiorców w prowadzenie biznesu na niełatwym i konkurencyjnym rynku. Po obejrzeniu filmu – poprzez głosowanie – można było wyrazić akceptację dla programu. – Ponad 30 tys. głosów poparcia i e-maile od osób utożsamiających się z ideą akcji sprawiły, że podjęliśmy decyzję o kontynuacji projektu – mówi dyrektor departamentu wsparcia sprzedaży w Getin Leasing Jolanta Bogusz.
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas