Aktualizacja: 21.09.2015 22:00 Publikacja: 21.09.2015 22:00
1 zdjęcie
ZobaczLiderem wzrostu w czołówce reklamodawców był pabianicki Aflofarm
Foto: Rzeczpospolita
W pierwszych sześciu miesiącach tego roku bombardowało nas reklamami aż 130 marek produktów do pielęgnacji twarzy, które są dziś największym segmentem reklamowego rynku kosmetyków. Tak wynika z analizy lidera polskiego rynku urody, spółki koncernu L'Oreal, która od lat jest też największym reklamodawcą w tej branży.
Pozostał nim i w tym roku: według danych Kantar Media w I półroczu L'Oreal zainwestował w reklamy swoich produktów ponad 165,2 mln zł, czyli jedną szóstą wydatków całej branży kosmetycznej. A te były o prawie 4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Sięgnęły 963 mln zł.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas