Sieć sklepów COS wypuściła nową kolekcję z niesprzedanych ubrań

Marka odzieżowa COS, należąca do grupy H&M, zaskoczyła klientów nowym pomysłem - stworzyła limitowaną kolekcję z niesprzedanych, wadliwych lub zwróconych przez klientów ubrań.

Aktualizacja: 13.09.2019 09:07 Publikacja: 13.09.2019 08:50

Sieć sklepów COS wypuściła nową kolekcję z niesprzedanych ubrań

Foto: www.cosstores.com

ala

Kolejne firmy odzieżowe przyłączają się do ekologicznych trendów, rezygnując między innymi z naturalnych skór i futer, redukując zużycie plastiku czy zachęcając klientów do kupowania używanych ubrań. To ostatnie stanowi szczególne wyzwanie w dobie szybkiego stylu życia i częstego kupowania nowej odzieży, a następnie wyrzucania jej do kosza. Jest to duży problem, co codziennie na wysypiska śmieci trafiają ogromne ilości zużytych ubrań i obuwia, które płonąc zanieczyszczają środowisko naturalne.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca