Reklama

Sieć sklepów COS wypuściła nową kolekcję z niesprzedanych ubrań

Marka odzieżowa COS, należąca do grupy H&M, zaskoczyła klientów nowym pomysłem - stworzyła limitowaną kolekcję z niesprzedanych, wadliwych lub zwróconych przez klientów ubrań.

Aktualizacja: 13.09.2019 09:07 Publikacja: 13.09.2019 08:50

Sieć sklepów COS wypuściła nową kolekcję z niesprzedanych ubrań

Foto: www.cosstores.com

ala

Kolejne firmy odzieżowe przyłączają się do ekologicznych trendów, rezygnując między innymi z naturalnych skór i futer, redukując zużycie plastiku czy zachęcając klientów do kupowania używanych ubrań. To ostatnie stanowi szczególne wyzwanie w dobie szybkiego stylu życia i częstego kupowania nowej odzieży, a następnie wyrzucania jej do kosza. Jest to duży problem, co codziennie na wysypiska śmieci trafiają ogromne ilości zużytych ubrań i obuwia, które płonąc zanieczyszczają środowisko naturalne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Reklama
Reklama