Aktualizacja: 29.11.2015 08:05 Publikacja: 29.11.2015 07:27
Foto: Fotorzepa, Pasterski Radek PR Pasterski Radek
- Zamierzamy otwierać od 5 do 10 Pijalni Czekolady E. Wedel rocznie - mówi "Rzeczpospolitej" Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu w Lotte Wedel, czołowej firmie słodyczowej w Polsce. Obecnie działa 20 pijalni pod tą marką. Z tego 12 należy do Lotte Wedel, a osiem to placówki franczyzowe.
Sława pijalni wedlowskich dotarła nawet poza Polskę. - Inwestorzy widzą w nich duży potencjał, dlatego bierzemy w przyszłości pod uwagę możliwość rozwoju sieci również poza granicami naszego kraju - zdradza Maciej Herman. - Obecnie jednak koncentrujemy się przede wszystkim na rynku polskim - dodaje.
Duńska firma farmaceutyczna Novo Nordisk, producent leku Ozempic, poinformowała, że jej dyrektor generalny Lars...
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas