Wedel inwestuje w pijalnie

Rośnie konkurencja na rynku słodyczy. Ich producenci szukają sposobów, aby się wyróżnić.

Aktualizacja: 29.11.2015 08:05 Publikacja: 29.11.2015 07:27

Wedel inwestuje w pijalnie

Foto: Fotorzepa, Pasterski Radek PR Pasterski Radek

- Zamierzamy otwierać od 5 do 10 Pijalni Czekolady E. Wedel rocznie - mówi "Rzeczpospolitej" Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu w Lotte Wedel, czołowej firmie słodyczowej w Polsce. Obecnie działa 20 pijalni pod tą marką. Z tego 12 należy do Lotte Wedel, a osiem to placówki franczyzowe.

Sława pijalni wedlowskich dotarła nawet poza Polskę. - Inwestorzy widzą w nich duży potencjał, dlatego bierzemy w przyszłości pod uwagę możliwość rozwoju sieci również poza granicami naszego kraju - zdradza Maciej Herman. - Obecnie jednak koncentrujemy się przede wszystkim na rynku polskim - dodaje.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Kłopoty producenta leku Ozempic. Prezes rezygnuje ze stanowiska
Biznes
Łączą się dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w USA
Biznes
Postulaty gospodarcze kandydatów na Prezydenta. Putin nie przyleciał do Turcji
Biznes
Brytyjski koncern Jaguar nie planuje produkcji samochodów w USA
Biznes
Tysiące dronów Macierewicza wreszcie dolecą. MON kupuje Warmate’y