Wedel inwestuje w pijalnie

Rośnie konkurencja na rynku słodyczy. Ich producenci szukają sposobów, aby się wyróżnić.

Aktualizacja: 29.11.2015 08:05 Publikacja: 29.11.2015 07:27

Wedel inwestuje w pijalnie

Foto: Fotorzepa, Pasterski Radek PR Pasterski Radek

- Zamierzamy otwierać od 5 do 10 Pijalni Czekolady E. Wedel rocznie - mówi "Rzeczpospolitej" Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu w Lotte Wedel, czołowej firmie słodyczowej w Polsce. Obecnie działa 20 pijalni pod tą marką. Z tego 12 należy do Lotte Wedel, a osiem to placówki franczyzowe.

Sława pijalni wedlowskich dotarła nawet poza Polskę. - Inwestorzy widzą w nich duży potencjał, dlatego bierzemy w przyszłości pod uwagę możliwość rozwoju sieci również poza granicami naszego kraju - zdradza Maciej Herman. - Obecnie jednak koncentrujemy się przede wszystkim na rynku polskim - dodaje.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!