Rosną inwestycje w marketing

W 34 proc. firm zwiększono w tym roku wydatki na działania marketingowe i PR.

Publikacja: 30.11.2015 21:00

Rosną inwestycje w marketing

Foto: Flickr

– Wydaje się, że po czasach kryzysu, kiedy to strategie ekspansji zostały zamienione na strategie przetrwania, działy marketingu, zaangażowane głównie w sprzedaż, zaczynają wracać do swojej poprzedniej roli – twierdzą autorzy raportu, który powstał na podstawie badań zrealizowanych przez PMR Research wspólnie z ComPress Publishing (dział badań i raportów ComPress S.A.).

Według badania, które objęło 250 firm, o ile w 2013 roku 54 proc. respondentów uważało działania marketingu i PR za istotne w kształtowaniu wyniku sprzedażowego, o tyle w tym roku ten odsetek wynosi jedynie 3 proc.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów
Biznes
Szwecja odsyła Putina z kwitkiem; rosyjskie rury zatopione na dnie Bałtyku
Biznes
Apple spółką wartościową? Rekordowe 110 miliardów dolarów na skup akcji
Biznes
Majówka, wakacje to czas złodziejskich żniw. Jak się nie dać okraść
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił