Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.12.2015 09:52 Publikacja: 28.12.2015 09:52
Foto: 123rf.com
Umowa, która obejmuje teren całego świata, to pierwszy efekt współpracy krakowskiej spółki z United Talent Agency, jedną z wiodących agencji marketingowych z Hollywood.
Umowa dotyczy wydania, dystrybucji oraz marketingu „Layers of Fear". – Negocjacje dotyczące tej umowy prowadziliśmy z UTA od dłuższego czasu. Dzięki bardzo dobremu odbiorowi gry przez rynek, mieliśmy na stole kilka propozycji. Priorytetem dla nas przy rozpatrywaniu ofert było zagwarantowanie spółce jak największych wpływów z gry, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich praw do marki – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Tylko pięciu operatorów z siedmiu ruszy od 1 października z obsługą systemu kaucyjnego – poinformowała Anita Sow...
Europejscy przywódcy rozmawiają z Donaldem Trumpem przed jego spotkaniem z Władimirem Putinem. Rząd zajmie się u...
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie od 2017 roku zmniejszyła emisje CO₂ w całym łańcuchu wartości o 37%. To l...
Na Ukrainie jest ok. 650 tys. żołnierzy rosyjskich, od stycznia przybyło ich 40 tys. Rosjanie są w stanie szybko...
Tureckie władze chcą skasować turystyczną ofertę all inclusive – czyli wszystko w cenie – ujawnił dziennik „Saba...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas