Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.12.2015 09:52 Publikacja: 28.12.2015 09:52
Foto: 123rf.com
Umowa, która obejmuje teren całego świata, to pierwszy efekt współpracy krakowskiej spółki z United Talent Agency, jedną z wiodących agencji marketingowych z Hollywood.
Umowa dotyczy wydania, dystrybucji oraz marketingu „Layers of Fear". – Negocjacje dotyczące tej umowy prowadziliśmy z UTA od dłuższego czasu. Dzięki bardzo dobremu odbiorowi gry przez rynek, mieliśmy na stole kilka propozycji. Priorytetem dla nas przy rozpatrywaniu ofert było zagwarantowanie spółce jak największych wpływów z gry, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich praw do marki – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Agencja Uzbrojenia w piątek zawarła z Mesko (PGZ) umowę na dostawę amunicji czołowej 120 mm za 150 mln zł. Chodz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Przez dziesięciolecia Liechtenstein był rajem podatkowym dla bogaczy z całego świata. Dziś stał się pułapką dla...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas