Reklama

W najnowszej kampanii Coca Cola będzie promować wszystkie swoje marki razem

Koncern chce od teraz wszystkie swoje marki promować łącznie zamiast oddzielnych akcji jak było dotychczas.

Publikacja: 19.01.2016 13:40

W najnowszej kampanii Coca Cola będzie promować wszystkie swoje marki razem

Foto: Bloomberg

Nowa kampania reklamowa Coca Coli w Polsce startuje we czwartek, jej hasło to Taste the filing. Do tworzenia filmów zaproszone zostało 10 agencji z całego świata, kampania zaplanowana jest też na kilka lat.

- Wiele osób pytało dlaczego taką zmianę ogłaszamy w Paryżu zamiast w naszej centrali w Atlancie, ale chcieliśmy to w ten sposób podkreślić - mówi James Quinsey, prezes i dyrektor generalny Coca Coli.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Inwestorzy rozkręcają się nad Wisłą. Jest nowy rekord
Reklama
Reklama