Aktualizacja: 19.01.2016 13:40 Publikacja: 19.01.2016 13:40
Foto: Bloomberg
Nowa kampania reklamowa Coca Coli w Polsce startuje we czwartek, jej hasło to Taste the filing. Do tworzenia filmów zaproszone zostało 10 agencji z całego świata, kampania zaplanowana jest też na kilka lat.
- Wiele osób pytało dlaczego taką zmianę ogłaszamy w Paryżu zamiast w naszej centrali w Atlancie, ale chcieliśmy to w ten sposób podkreślić - mówi James Quinsey, prezes i dyrektor generalny Coca Coli.
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas