Nowa kampania reklamowa Coca Coli w Polsce startuje we czwartek, jej hasło to Taste the filing. Do tworzenia filmów zaproszone zostało 10 agencji z całego świata, kampania zaplanowana jest też na kilka lat.

- Wiele osób pytało dlaczego taką zmianę ogłaszamy w Paryżu zamiast w naszej centrali w Atlancie, ale chcieliśmy to w ten sposób podkreślić - mówi James Quinsey, prezes i dyrektor generalny Coca Coli.

Za oprawę muzyczną odpowiada choćby znany zwłaszcza młodszemu pokoleniu Avicii, ale wykorzystany został w niej też utwór Under pressure w wykonaniu Queen i Dawida Bowie.

W ramach nowej kampanii promowane będą też wersje Life, Zero czy Light, ale z odniesieniem do głównej marki. - Oczywiście możemy wprowadzić jeszcze inne wersje, ale też w ramach globalnej grupy - mówi Marcos de Quinto, wiceprezes i szef marketingu.

Reklamy powstały oczywiście w szeregu wersji lokalnych. Coca Cola podkreśla często iż jak najbardziej stara się dostosować do lokalnych realiów.