W najnowszej kampanii Coca Cola będzie promować wszystkie swoje marki razem

Koncern chce od teraz wszystkie swoje marki promować łącznie zamiast oddzielnych akcji jak było dotychczas.

Publikacja: 19.01.2016 13:40

W najnowszej kampanii Coca Cola będzie promować wszystkie swoje marki razem

Foto: Bloomberg

Nowa kampania reklamowa Coca Coli w Polsce startuje we czwartek, jej hasło to Taste the filing. Do tworzenia filmów zaproszone zostało 10 agencji z całego świata, kampania zaplanowana jest też na kilka lat.

- Wiele osób pytało dlaczego taką zmianę ogłaszamy w Paryżu zamiast w naszej centrali w Atlancie, ale chcieliśmy to w ten sposób podkreślić - mówi James Quinsey, prezes i dyrektor generalny Coca Coli.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Łączą się dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w USA
Biznes
Postulaty gospodarcze kandydatów na Prezydenta. Putin nie przyleciał do Turcji
Biznes
Brytyjski koncern Jaguar nie planuje produkcji samochodów w USA
Biznes
Tysiące dronów Macierewicza wreszcie dolecą. MON kupuje Warmate’y
Biznes
Sankcje na Rosję uzgodnione. Kolejne setki miliardów dla USA