Kolejna marka wprowadza sprzedaż samochodów w programie przypominającym abonament.

Kolejna marka wprowadza na polskim rynku sprzedaż samochodów w programie przypominającym abonament.

Aktualizacja: 21.02.2016 19:07 Publikacja: 21.02.2016 18:57

Kolejna marka wprowadza sprzedaż samochodów w programie przypominającym abonament.

Foto: Bloomberg

W systemie wybiera się model, płaci przez jakiś czas stałe miesięczne raty, a potem wymienia samochód na nowy bez dodatkowych kosztów. Z taką ofertą wyszła właśnie Skoda. Klient korzystający z oferty „Jak w abonamencie" wpłaca jedną piątą wartości auta, a następnie przez trzy lub cztery lata płaci raty odpowiadające 1 procentowi wartości samochodu. Po zakończeniu umowy może samochód wykupić lub zwrócić go dealerowi i np. wziąć na podobnych zasadach kolejne auto.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?