Reklama

Kolejna marka wprowadza sprzedaż samochodów w programie przypominającym abonament.

Kolejna marka wprowadza na polskim rynku sprzedaż samochodów w programie przypominającym abonament.

Aktualizacja: 21.02.2016 19:07 Publikacja: 21.02.2016 18:57

Kolejna marka wprowadza sprzedaż samochodów w programie przypominającym abonament.

Foto: Bloomberg

W systemie wybiera się model, płaci przez jakiś czas stałe miesięczne raty, a potem wymienia samochód na nowy bez dodatkowych kosztów. Z taką ofertą wyszła właśnie Skoda. Klient korzystający z oferty „Jak w abonamencie" wpłaca jedną piątą wartości auta, a następnie przez trzy lub cztery lata płaci raty odpowiadające 1 procentowi wartości samochodu. Po zakończeniu umowy może samochód wykupić lub zwrócić go dealerowi i np. wziąć na podobnych zasadach kolejne auto.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama