CEDC wprowadzi na rynek luksusową Żubrówkę Czarną

Drogie wódki, choć niszowe, zyskują w Polsce na popularności. Ofertę pod swoją flagową marką o trunek z najwyższej półki cenowej rozszerza firma CEDC.

Publikacja: 01.03.2016 11:45

CEDC wprowadzi na rynek luksusową Żubrówkę Czarną

Foto: materiały prasowe

Żubrówkę Czarną będzie można kupić od połowy marca 2016 roku. Jej półlitrowa wódka ma kosztować niemal 36 zł. Wchodząc w luksusową niszę CEDC, lider polskiego rynku wódki, rzuca rękawice takim markom jak Finlandia, Absolut czy Smirnoff Black.

- Wódki czyste super premium, to w tej chwili najszybciej rosnący segment na naszym rynku. Zdominowany przez trzy zagraniczne marki, stworzył lukę dla polskiej oferty z tzw. górnej półki – mówi Alicja Jelec, która jest dyrektorem marketingu wódek w CEDC.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Biznes
Lada dzień do Poczty Polskiej wpłynie wielki przelew. Uratuje molocha?
Biznes
Warto mieć zielone miasto