CEDC wprowadzi na rynek luksusową Żubrówkę Czarną

Drogie wódki, choć niszowe, zyskują w Polsce na popularności. Ofertę pod swoją flagową marką o trunek z najwyższej półki cenowej rozszerza firma CEDC.

Publikacja: 01.03.2016 11:45

CEDC wprowadzi na rynek luksusową Żubrówkę Czarną

Foto: materiały prasowe

Żubrówkę Czarną będzie można kupić od połowy marca 2016 roku. Jej półlitrowa wódka ma kosztować niemal 36 zł. Wchodząc w luksusową niszę CEDC, lider polskiego rynku wódki, rzuca rękawice takim markom jak Finlandia, Absolut czy Smirnoff Black.

- Wódki czyste super premium, to w tej chwili najszybciej rosnący segment na naszym rynku. Zdominowany przez trzy zagraniczne marki, stworzył lukę dla polskiej oferty z tzw. górnej półki – mówi Alicja Jelec, która jest dyrektorem marketingu wódek w CEDC.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Biznes
Finansowanie obronności z UE (na razie) niewypałem
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem