CEDC wprowadzi na rynek luksusową Żubrówkę Czarną

Drogie wódki, choć niszowe, zyskują w Polsce na popularności. Ofertę pod swoją flagową marką o trunek z najwyższej półki cenowej rozszerza firma CEDC.

Publikacja: 01.03.2016 11:45

CEDC wprowadzi na rynek luksusową Żubrówkę Czarną

Foto: materiały prasowe

Żubrówkę Czarną będzie można kupić od połowy marca 2016 roku. Jej półlitrowa wódka ma kosztować niemal 36 zł. Wchodząc w luksusową niszę CEDC, lider polskiego rynku wódki, rzuca rękawice takim markom jak Finlandia, Absolut czy Smirnoff Black.

- Wódki czyste super premium, to w tej chwili najszybciej rosnący segment na naszym rynku. Zdominowany przez trzy zagraniczne marki, stworzył lukę dla polskiej oferty z tzw. górnej półki – mówi Alicja Jelec, która jest dyrektorem marketingu wódek w CEDC.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki