Reklama

CEDC wprowadzi na rynek luksusową Żubrówkę Czarną

Drogie wódki, choć niszowe, zyskują w Polsce na popularności. Ofertę pod swoją flagową marką o trunek z najwyższej półki cenowej rozszerza firma CEDC.

Publikacja: 01.03.2016 11:45

CEDC wprowadzi na rynek luksusową Żubrówkę Czarną

Foto: materiały prasowe

Żubrówkę Czarną będzie można kupić od połowy marca 2016 roku. Jej półlitrowa wódka ma kosztować niemal 36 zł. Wchodząc w luksusową niszę CEDC, lider polskiego rynku wódki, rzuca rękawice takim markom jak Finlandia, Absolut czy Smirnoff Black.

- Wódki czyste super premium, to w tej chwili najszybciej rosnący segment na naszym rynku. Zdominowany przez trzy zagraniczne marki, stworzył lukę dla polskiej oferty z tzw. górnej półki – mówi Alicja Jelec, która jest dyrektorem marketingu wódek w CEDC.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama