Reklama

Podkarpacki Leżajsk liczy na modę na niszowe piwa

Grupa Żywiec nie zamknie browaru w Leżajsku. Jego flagowa marka ponownie powalczy o krajowy rynek – ustaliła „Rzeczpospolita".

Publikacja: 19.05.2016 22:00

Podkarpacki Leżajsk liczy na modę na niszowe piwa

Foto: 123RF

– Wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwalają browarowi w Leżajsku wykorzystać moce i działać dalej – mówi Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec. – Produkcja już się tam zwiększyła ze względu na wyższą sprzedaż grupy w 2015 r. i oczekujemy, że będzie nadal rosnąć za sprawą ponownego wprowadzenia na rynek marki Leżajsk.

Piwo to – popularne szczególnie w latach 80. i 90. XX wieku – sprzedawane było głównie na Podkarpaciu. Oferowała je także sieć Biedronka. Marka nie radziła sobie jednak dobrze na rynku, co przekładało się na wysokie koszty funkcjonowania browaru.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama