Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 19.05.2016 22:00 Publikacja: 19.05.2016 22:00
Foto: 123RF
– Wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwalają browarowi w Leżajsku wykorzystać moce i działać dalej – mówi Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec. – Produkcja już się tam zwiększyła ze względu na wyższą sprzedaż grupy w 2015 r. i oczekujemy, że będzie nadal rosnąć za sprawą ponownego wprowadzenia na rynek marki Leżajsk.
Piwo to – popularne szczególnie w latach 80. i 90. XX wieku – sprzedawane było głównie na Podkarpaciu. Oferowała je także sieć Biedronka. Marka nie radziła sobie jednak dobrze na rynku, co przekładało się na wysokie koszty funkcjonowania browaru.
Mimo nakazów Kremla, rosyjskie firmy energetyczne, transportowe i telekomunikacyjne, nie chcą przechodzić na ros...
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów ukazał się wyczekiwany projekt ustawy o opakowaniach i odpadach opa...
Biznes apeluje o współpracę rządu i prezydenta w kwestiach gospodarczych. Rozmowy Ukrainy i Rosji bez przełomu....
Dokończenie zmian w systemie kierowania i dowodzenia, presja na budowę rezerw i przede wszystkim na rozwój polsk...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Chociaż rządząca koalicja nie może spodziewać się pełnego poparcia nowego prezydenta Karola Nawrockiego dla swoj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas