Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.11.2016 09:54 Publikacja: 14.11.2016 09:47
Foto: Wikimedia
Spółka j. v. australijskiej IMF Bentham i amerykańskiego funduszu spekulacyjnego Elliott Management prowadzi postępowania wyjaśniające sporów i zarządza roszczeniami arbitrażowymi. Teraz ogłosiła, że zamierza poprzeć pozew zbiorowy nabywców ciężarówek, którzy padli ofiarą kartelu Volvo, Daimlera, DAF z grupy Paccara, Iveco należącej do CNH Industrials i MAN (grupa VW).
Czwórka producentów została ukarana w lipcu przez Unię Europejską rekordową grzywną 2,9 mld euro za zmowę cenową i przerzucanie na klientów kosztów dostosowania pojazdów do surowszych norm emisji spalin. MAN uniknął kary, bo ujawnił zmowę, ale cała piątka przyznała się do istnienia kartelu w latach 1997-2011; w sprawie Scanii trwa nadal śledztwo.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas