Tesla nie wyrabia celów sprzedażowych

Mimo sporego zainteresowania elektrycznymi samochodami i wzrostu sprzedaży o 27 proc. w ostatnim kwartale, Tesla Motors nie zrealizowała planów na 2016 rok.

Aktualizacja: 10.01.2017 21:19 Publikacja: 10.01.2017 21:06

Tesla nie wyrabia celów sprzedażowych

Amerykański producent samochodów elektrycznych liczył, że w 2016 roku znajdzie co najmniej 80 tys. nabywców na swoje produkty.

W samym ostatnim kwartale firma zanotowała znaczący wzrost sprzedaży o 27 procent. Od października do grudnia udało się znaleźć ponad 22 tys. nabywców na elektryczne samochody tej marki. Rok wcześniej w tym samym okresie sprzedano zaledwie 17 tys. aut.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki