Reklama
Rozwiń
Reklama

Insignia Sports Tourer: Pojedynek na kufry

Insignia Sports Tourer, jak wcześniej nowa Astra wśród kompaktów, może namieszać wśród kombi segmentu D.

Aktualizacja: 12.08.2017 08:25 Publikacja: 12.08.2017 07:53

W Europie Zachodniej w segmencie D udział aut z dużym kufrem w ogólnej sprzedaży sięga ok. 50 proc., co istotne, równie chętnie kupują je osoby prywatne, jak i firmy do swoich flot. W Polsce popularność nadwozi kombi w tej grupie pojazdów jest mniejsza – według danych Samaru w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku wybrało je ok. 25 proc. nabywców, ale ich sprzedaż systematycznie rośnie. W Polsce po kombi ze środkowej półki sięgają głównie firmy – blisko 90 proc. z pierwszej piątki najlepiej sprzedających się aut z tego segmentu trafiło – w taki czy inny sposób – do flot.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Biznes
Rosyjski kosmodrom odcięty od zasilania. Zdumiewający powód
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Dziurawa specustawa, ekspansja Rheinmetallu i miliard dla Elona Musk
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama