Firmy uczą się skutecznej promocji za granicą

Polskich przedsiębiorstw nie stać na duże kampanie reklamowe w świecie, lecz nie brakuje im pomysłów na promocję swoich marek.

Aktualizacja: 15.08.2017 20:40 Publikacja: 15.08.2017 19:37

Amerykański debiut internetowego kantoru Cinkciarz.pl wsparli dwaj byli prezydenci Polski.

Amerykański debiut internetowego kantoru Cinkciarz.pl wsparli dwaj byli prezydenci Polski.

Foto: Cinkciarz.pl

6 września sieć odzieżowa Reserved otworzy swój flagowy salon w Londynie. Jej właściciel, giełdowa spółka LPP, na lokalizację sklepu wybrała Oxford Street – kosztowną, ale prestiżową i popularną ulicę, przez którą przewija się 250 mln potencjalnych klientów rocznie. Szefowie LPP nie kryją, że wybór Oxford Street ma służyć głównie budowaniu świadomości i prestiżu marki Reserved na Wyspach. Podobnie jak robi to od maja br. jej flagowy sklep na berlińskiej Tauentzienstraße.

Pozostało 90% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca