Reklama
Rozwiń
Reklama

Marka Victorii Beckham znów przyniosła stratę

Victoria Beckham nie radzi sobie w biznesie. Jej sieć odzieżowa nie zakończyła jeszcze ani jednego roku na plusie, odkąd powstała ponad dekadę temu.

Aktualizacja: 27.11.2019 12:53 Publikacja: 27.11.2019 12:38

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Foto: Flickr / jingdianmeinv

ala

Była wokalistka zespołu Spice Girls założyła własną markę odzieżową Victoria Beckham Limited w 2008 r. i od tego czasu firma nie osiągnęła jeszcze żadnego zysku na koniec roku obrotowego. W 2018 r. firma po raz kolejny zanotowała stratę, która wyniosła 12,3 mln funtów. Sprzedaż spadła w tym czasie o 16 proc. do 25 mln funtów.

Prezes firmy, Ralph Toledano, twierdzi, że wyniki oznaczają stabilizację sprzedaży po latach rosnącego popytu na odzież i akcesoria gwiazdy. Jak zaznaczył w rozmowie z portalem Business of Fashion, wyniki za miniony rok zgadzają się z oczekiwaniami i nie były zaskoczeniem dla zarządu, a celem firmy wciąż pozostaje „osiągnięcie zysku jak najszybciej jest to możliwe”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Wojciech Balczun, Minister Aktywów Państwowych: Inwestycje w Polsce dla polskich firm
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Norweski fundusz kontra Elon Musk. Czy miliarder dostanie 1 bln dolarów?
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Reklama
Reklama