Reklama
Rozwiń

Marka Victorii Beckham znów przyniosła stratę

Victoria Beckham nie radzi sobie w biznesie. Jej sieć odzieżowa nie zakończyła jeszcze ani jednego roku na plusie, odkąd powstała ponad dekadę temu.

Aktualizacja: 27.11.2019 12:53 Publikacja: 27.11.2019 12:38

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Foto: Flickr / jingdianmeinv

ala

Była wokalistka zespołu Spice Girls założyła własną markę odzieżową Victoria Beckham Limited w 2008 r. i od tego czasu firma nie osiągnęła jeszcze żadnego zysku na koniec roku obrotowego. W 2018 r. firma po raz kolejny zanotowała stratę, która wyniosła 12,3 mln funtów. Sprzedaż spadła w tym czasie o 16 proc. do 25 mln funtów.

Prezes firmy, Ralph Toledano, twierdzi, że wyniki oznaczają stabilizację sprzedaży po latach rosnącego popytu na odzież i akcesoria gwiazdy. Jak zaznaczył w rozmowie z portalem Business of Fashion, wyniki za miniony rok zgadzają się z oczekiwaniami i nie były zaskoczeniem dla zarządu, a celem firmy wciąż pozostaje „osiągnięcie zysku jak najszybciej jest to możliwe”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama