fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Fiskus niechętnie odpowiada na e-maile

ROL
Ponad połowa pytań, które podatnicy kierują przez Internet do urzędów skarbowych, pozostaje bez odpowiedzi
Wynika to z badań przeprowadzonych przez firmę SARE specjalizującą się w e-mail marketingu, które zostały zlecone przez Centrum im. Adama Smitha.W badaniu wzięto pod uwagę reakcję 51 mazowieckich urzędów skarbowych, do których skierowano zapytania dotyczące możliwości skorzystania z ulgi odsetkowej. Odpisało zaledwie 54 proc. urzędów. Oznacza to, że niemal co drugi e-mail pozostał bez odpowiedzi.Jak komentują autorzy, także czas reakcji administracji podatkowej trudno uznać za zadowalający. Na wiadomość trzeba było czekać średnio 9,5 dnia, a 54 proc. odpowiedzi wpłynęło średnio po ponad tygodniu.Według badań najlepszym refleksem wykazali się urzędnicy II US Warszawa-Śródmieście, US Warszawa-Bielany, US w Szydłowcu i US w Radomiu, którzy odpisali w dniu otrzymania zapytania. Najwięcej, ponad miesiąc, potrzebował na odpowiedź warszawski US Targówek. Co istotne, w wielu wypadkach informacje uzyskiwane drogą e-mailową różniły się między sobą. P...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA