Reklama

Bezpieczna podróż z kartą przedpłaconą

Polska branża transportowa jest przykładem spektakularnego sukcesu naszej obecności w Unii Europejskiej. W krótkim czasie w przewozach międzynarodowych stała się numerem 1 w Europie, przed Hiszpanią i Niemcami.

Publikacja: 10.01.2017 22:10

Oznacza to, że co trzeci, czwarty ładunek przewożony jest przez polskie firmy. Sukces ten jest prawdziwym tłem wprowadzania różnych regulacji, mających chronić lokalne rynki przed konkurencją, głównie z Polski – chodzi tu o francuskie Loi Macron, niemiecki MiLoG i inne, kopiowane przez kolejne kraje. Wydaje się jednak, że poza biurokratyczną uciążliwością i związanymi z tym kosztami pozycja polskich firm pozostaje niezagrożona. Przez ostatnie lata zbudowały sobie taką renomę, że nie muszą już kwotować wyraźnie taniej swoich usług, by zdobywać zlecenia i długoterminowe kontrakty. Tak dynamiczny rozwój oznacza też, że branża finansowa musi nadążać z innowacyjnością swoich propozycji. Obszarem, w którym można szukać takich rozwiązań, jest ścisła współpraca banku z firmą leasingową. Łącząc doświadczenia Millennium Leasing, jednego z liderów rynku finansowania transportu, i Banku Millennium – jednej z najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, przygotowaliśmy między innymi wyjątkową propozycję kart przedpłaconych, oferowaną przede wszystkim firmom transportowym.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama