Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2019 19:00 Publikacja: 09.04.2019 19:00
Nowości w kosmetykach to nie tylko nowe substancje powstające w laboratoriach. Coraz większym wyzwaniem dla firm z branży są oczekiwania konsumentów, którzy szukają produktów choćby bez składników pochodzenia zwierzęcego czy nadmiernej ilości konserwantów. Trend ten idzie coraz dalej, na cenzurowanym jest choćby naturalny olej palmowy, piętnowany nie tyle za skład chemiczny, ile za sposób produkcji i koszty środowiskowe.
Do tego firmy stają przed kolejnymi wyzwaniami choćby w zakresie dystrybucji produktów i coraz silniejszą konkurencją. Wciąż powstają nowe firmy, często koncentrujące się na wąskich niszach, a także globalne grupy skupiające wiele marek, dzięki czemu są obecne w wielu segmentach rynku. Patrząc na rynek kosmetyczny, można mówić wręcz o klęsce urodzaju, ponieważ prawdopodobnie nigdy wcześniej oferta takich produktów nie była tak szeroka i jeszcze systematycznie się powiększa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas