Reklama
Rozwiń
Reklama

Dzisiaj liczy się swoboda wyboru

Kluczowa jest realizacja różnorodnych potrzeb użytkowników – podkreśla Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce.

Publikacja: 06.11.2019 09:00

Dzisiaj liczy się swoboda wyboru

Foto: materiały prasowe

W warunkach rekordowo niskiego bezrobocia i silnej konkurencji o kandydatów pracodawcy coraz mocniej muszą zabiegać o lojalność i motywację pracowników. Po jakie rozwiązania sięgają najchętniej?

Szybko rozwijający się trend cyfryzacji ofert jest coraz silniejszy także na rynku rozwiązań pracowniczych i motywacyjnych. Wprawdzie część firm nadal zamawia tradycyjne, papierowe kupony, ale sprzedajemy coraz więcej produktów kartowych, wspartych aplikacjami mobilnymi. Dynamicznie rośnie popyt na e-platformy benefitowe i lojalnościowe. Coraz ważniejsza jest swoboda wyboru rozwiązań, co wynika z faktu, że pracodawcy muszą uwzględniać wielopokoleniowość – zarówno w komunikacji, jak i w rozwiązaniach pracowniczych. Ważniejsza od dawania „czegoś" pracownikom jest dzisiaj umiejętność wyróżnienia się w dbałości o nich; trzeba dotrzeć z odpowiednią ofertą do różnych grup pracowników. Ten trend jest również widoczny w rozwiązaniach lojalnościowych oferowanych w B2B. Tu również mamy do czynienia z człowiekiem, który ma różnorodne oczekiwania. Programy lojalnościowe, których mechanika pozwala na realizację różnorodnych potrzeb użytkowników, wiążą klientów z markami na dłużej, a to w dzisiejszych czasach jest na wagę złota.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama