InPost chce być jak Amazon, wchodzi w nowy rynek dostaw

Potwierdzają się informacje, o których pisaliśmy kilkanaście dni temu – lider na rodzimym rynku automatów paczkowych buduje ogólnopolską sieci dostaw produktów spożywczych.

Aktualizacja: 05.07.2021 12:08 Publikacja: 05.07.2021 10:54

InPost chce być jak Amazon, wchodzi w nowy rynek dostaw

Foto: Bloomberg

Spółka, we współpracy z hurtowym graczem – Makro Polska – rozpoczęła testy dostaw w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Tym samym powstaje nowy gracz na rynku e-grocery. InPost już zapewnia, że ma apetyt na szybką ekspansję.

- Z naszym najnowszym dzieckiem, aplikacją InPost Fresh, czyli platformą do zamawiania produktów spożywczych, startujemy w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będziemy rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace. To prawdziwa rewolucja. Wierzymy, że nowatorskie rozwiązania w zakresie technologii i gwarantowanej jakości dostaw InPost, w połączeniu z bogatym asortymentem Makro, będą wyjątkową propozycją – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
LOT wycenił koszty powrotu na Ukrainę. To wydatek setek milionów dolarów
Transport
United Airlines znów będzie latać do Izraela. Europejskie linie jeszcze czekają
Transport
Ukraina wjedzie do Polski na europejskich torach
Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama