Spółka, we współpracy z hurtowym graczem – Makro Polska – rozpoczęła testy dostaw w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Tym samym powstaje nowy gracz na rynku e-grocery. InPost już zapewnia, że ma apetyt na szybką ekspansję.

- Z naszym najnowszym dzieckiem, aplikacją InPost Fresh, czyli platformą do zamawiania produktów spożywczych, startujemy w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będziemy rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace. To prawdziwa rewolucja. Wierzymy, że nowatorskie rozwiązania w zakresie technologii i gwarantowanej jakości dostaw InPost, w połączeniu z bogatym asortymentem Makro, będą wyjątkową propozycją – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Makro ma w ofercie ponad 10 tys. produktów. – Szczególnie stawiamy na kategorie, w których przez lata zbudowaliśmy silną pozycję w tak wymagającej grupie klientów, jak HoReCa. Mamy bardzo szeroki wybór produktów świeżych, a wśród nich m.in. świeże ryby, owoce morza, mięso oraz owoce i warzywa – wylicza Dominik Branny, prezes Makro Polska.

Zakupy mają być dostarczane nawet w ciągu 60 minut (to opcja Express). Będą przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze. Za pomocą aplikacji (ta powstała na bazie doświadczeń z aplikacji InPost Mobile, która ma już blisko 7 mln aktywnych użytkowników), oprócz zrobienia zakupów, klienci mogą śledzić poszczególne etapy realizacji zamówienia. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio „pod drzwi".