Reklama
Rozwiń

Kolekcja „Chillout” marki Kossmann

Nowy sezon pokazów mody zainaugurowała marka Kossmann. Najnowsza kolekcja „Chillout”, na sezon jesień-zima 2016/17, inspirowana jest stylem wielkomiejskim. Kluczowe są dla niej kobiecość i funkcjonalność.

Aktualizacja: 04.09.2016 13:34 Publikacja: 04.09.2016 13:20

Foto: materiały organizatora

Styl ubierania według Iwony Kossmann idzie wbrew trendom z pokazów, a wsłuchuje się w głos ludzi. Choć na światowych wybiegach królują szerokie spodnie, dzwony, ulica wciąż nosi rurki - i to rurki właśnie były najpopularniejszym krojem zaprezentowanym na pokazie. Marka ogłasza więc koniec ery dyktatury wielkich projektantów i niewygodnych garsonek.

Kolekcja „Chillout” pokazuje, że wyznaczniki trendów to rozluźnienie w ubiorze i poszukiwanie wygody. A rosnąca rola kobiet w życiu politycznym i biznesowym oraz ich większa niezależność finansowa sprawiają, że większe znaczenie przywiązuje się do komfortu noszenia niż do elegancji.

Marka w najnowszej kolekcji pokazała naturalne tkaniny, wygodne dzianiny i tweed. Bluzki z tkanin z nadrukami przeplatają się z monochromatycznymi. Obok nowoczesnej klasyki pojawiają się stylizacje nawiązujące do lat 70. Kolekcję dopełniają klasyczne, wygodne sukienki. Dominująca kolorystyka to szarość, granat i czerń, wzbogacona magentą i różem.

Pełen wyobraźni kontrast stanowiła suknia wieczorowa. W przeciwieństwie do stonowanej reszty kolekcji ta suknia w całości zrobiona jest ze srebrnych cekinów. Przyciąga wzrok skrząc się i połyskując.

Uzupełnieniem stylizacji „Chillout” są technologiczne gadżety. Modelki miały więc przy sobie tablety i okulary z innowacyjnymi szkłami zapewniającymi ochronę wzroku. - Unikalny design wpasowuje się w estetykę nowoczesnej i aktywnej kobiety biznesu - mówi Iwona Kossmann.

Na pokazie były m.in. Małgorzata Pieczyńska, Dorota Miśkiewicz, Anna Jurksztowicz, Laura Łącz, Paulina Drażba, Monika Zamachowska i Beata Chmielowska-Olech. Patronem medialnym pokazu była "Rzeczpospolita".

Iwona Kossmann poza modą jest aktywną menedżerką. 5 września obejmie stanowisko prezes Marquard Media Polska. Wcześniej kierowała wydawnictwem Bonnier Business Polska („Pulsu Biznesu”) oraz Deni Cler. Zasiadała też w zarządach Orange Polska i TP.

Kultura
Pod chmurką i na sali. Co będzie można zobaczyć w wakacje w kinach?
Kultura
Wystawa finalistów Young Design 2025 już otwarta
Kultura
Krakowska wystawa daje niepowtarzalną szansę poznania sztuki rumuńskiej
Kultura
Nie żyje Ewa Dałkowska. Aktorka miała 78 lat
Kultura
„Rytuał”, czyli tajemnica Karkonoszy. Rozmowa z Wojciechem Chmielarzem