Reklama

Na rynek alkoholi wchodzą kolory i brokat

Pierwszy raz w historii Polacy wypili więcej najdroższych alkoholi niż najtańszych – rynek premium przegonił najniższą półkę cenową. Mimo tych zmian wciąż króluje piwo.

Aktualizacja: 13.07.2018 06:25 Publikacja: 12.07.2018 21:00

Na rynek alkoholi wchodzą kolory i brokat

Foto: Adobe Stock

Coraz bogatsi Polacy sięgają po coraz droższe alkohole, dlatego pędzi sprzedaż whisky premium, najlepiej z orientalnych krajów, a spada – najtańszego piwa. Liczba wprowadzanych na rynek małych kolorowych wódek podwoiła się z roku na rok. Ciekawostką jest wino brokatowe, o którym przed dwoma laty nikt nie słyszał.

Czytaj także: Polskie piwo tańsze niż na poprzednim Mundialu

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama