Reklama

Coca-Cola zmienia swój popularny napój bez cukru

Coca-Cola Zero Sugar znów się zmienia. Koncern twierdzi, że będzie smakować bardziej jak Coca-Cola.

Aktualizacja: 14.07.2021 14:48 Publikacja: 14.07.2021 14:03

Coca-Cola zmienia swój popularny napój bez cukru

Foto: AdobeStock

We wtorek Coca-Cola zapowiedziała, że zamierza ulepszyć Coca-Colę Zero Sugar. Zmianie ma ulec smak napoju, jak również opakowanie. Charakterystyczna czerwono-czarna puszka będzie niedługo całkowicie czerwona. Koncern twierdzi, że zmiana smaku ma doprowadzić do tego, by smak napoju był bliższy smakowi zwykłej Coca-Coli.

Tym posunięciem Coca-Cola chce przyciągnąć więcej konsumentów do swoich napojów. Wpisuje się też ono w obecną strategię firmy, która skupia się na swoich flagowych markach, rezygnując stopniowo z tych, które mają problemy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama