W tym tygodniu użytkownicy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do 286 nowych restauracji. To efekt współpracy platformy ze spółką AmRest - operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut. Kolejne restauracje i marki będą dołączać do platformy w najbliższych tygodniach.
Odkąd Uber Eats pojawił się w Polsce nieco ponad 4 lata temu, platforma rozwija usługi. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3,5 tys. restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona.
- Ogłaszamy naszą współpracę z AmRest, pierwszą tak dużą spółką gastronomiczną w naszej ofercie w Polsce. Chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do ulubionych potraw restauracji z portfolio spółki. Cieszymy się, że możemy stale rozszerzać ofertę platformy Uber Eats w Polsce - mówi Charity Safford, dyrektor generalny Uber Eats.
Czytaj także: Restaurator dostał 30 tysięcy zł kary. Nie zamknie lokalu
AmRest Holdings jest operatorem znanych marek w 26 krajach. Zarządza ponad 2,3 tys. restauracji marek franczyzowych, takich jak Burger King, KFC, Pizza Hut i Starbucks, jak i własnych: Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa czy Blue Frog. Spółka posiada również w swoim portfolio marki wirtualne: Moya Misa, Eats Fine, Oi Poke, Lepieje oraz Sushi Tone zebrane pod parasolem marki głównej Food About. Dania z tej oferty będą także dostępne za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.