Uber Eats z historyczną umową w Polsce

Platforma zawarła największe w Polsce partnerstwo z operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut.

Aktualizacja: 01.02.2021 12:57 Publikacja: 01.02.2021 12:49

Uber Eats z historyczną umową w Polsce

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

W tym tygodniu użytkownicy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do 286 nowych restauracji. To efekt współpracy platformy ze spółką AmRest - operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut. Kolejne restauracje i marki będą dołączać do platformy w najbliższych tygodniach.

Odkąd Uber Eats pojawił się w Polsce nieco ponad 4 lata temu, platforma rozwija usługi. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3,5 tys. restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona.

- Ogłaszamy naszą współpracę z AmRest, pierwszą tak dużą spółką gastronomiczną w naszej ofercie w Polsce. Chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do ulubionych potraw restauracji z portfolio spółki. Cieszymy się, że możemy stale rozszerzać ofertę platformy Uber Eats w Polsce - mówi Charity Safford, dyrektor generalny Uber Eats.

Czytaj także:  Restaurator dostał 30 tysięcy zł kary. Nie zamknie lokalu

AmRest Holdings jest operatorem znanych marek w 26 krajach. Zarządza ponad 2,3 tys. restauracji marek franczyzowych, takich jak Burger King, KFC, Pizza Hut i Starbucks, jak i własnych: Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa czy Blue Frog. Spółka posiada również w swoim portfolio marki wirtualne: Moya Misa, Eats Fine, Oi Poke, Lepieje oraz Sushi Tone zebrane pod parasolem marki głównej Food About. Dania z tej oferty będą także dostępne za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.

- Segment online & delivery od lat jest jednym z kluczowych filarów strategii rozwoju AmRest. W ostatnim roku ten obszar jeszcze bardziej zyskał na znaczeniu. Sukcesywnie rozwijamy usługę dostawy dla naszych kluczowych marek, ale też uruchamiamy marki wirtualne. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki aplikacji Uber Eats, jeszcze większa liczba klientów będzie miała okazję skorzystać z usług naszych restauracji – mówi Dingeman Heijboer, szef ds. nowych marek i innowacji AmRest Holdings.

W tym tygodniu użytkownicy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do 286 nowych restauracji. To efekt współpracy platformy ze spółką AmRest - operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut. Kolejne restauracje i marki będą dołączać do platformy w najbliższych tygodniach.

Odkąd Uber Eats pojawił się w Polsce nieco ponad 4 lata temu, platforma rozwija usługi. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3,5 tys. restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
2 mln butelek wody Perrier zniszczone. Wstydliwy problem Nestlé
Przemysł spożywczy
Grona goryczy w Penedes. Susza pozbawia ludzi pracy
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO