Reklama

Uber Eats z historyczną umową w Polsce

Platforma zawarła największe w Polsce partnerstwo z operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut.

Aktualizacja: 01.02.2021 12:57 Publikacja: 01.02.2021 12:49

Uber Eats z historyczną umową w Polsce

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

W tym tygodniu użytkownicy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do 286 nowych restauracji. To efekt współpracy platformy ze spółką AmRest - operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut. Kolejne restauracje i marki będą dołączać do platformy w najbliższych tygodniach.

Odkąd Uber Eats pojawił się w Polsce nieco ponad 4 lata temu, platforma rozwija usługi. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3,5 tys. restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona.

- Ogłaszamy naszą współpracę z AmRest, pierwszą tak dużą spółką gastronomiczną w naszej ofercie w Polsce. Chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do ulubionych potraw restauracji z portfolio spółki. Cieszymy się, że możemy stale rozszerzać ofertę platformy Uber Eats w Polsce - mówi Charity Safford, dyrektor generalny Uber Eats.

Czytaj także:  Restaurator dostał 30 tysięcy zł kary. Nie zamknie lokalu

AmRest Holdings jest operatorem znanych marek w 26 krajach. Zarządza ponad 2,3 tys. restauracji marek franczyzowych, takich jak Burger King, KFC, Pizza Hut i Starbucks, jak i własnych: Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa czy Blue Frog. Spółka posiada również w swoim portfolio marki wirtualne: Moya Misa, Eats Fine, Oi Poke, Lepieje oraz Sushi Tone zebrane pod parasolem marki głównej Food About. Dania z tej oferty będą także dostępne za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.

Reklama
Reklama

- Segment online & delivery od lat jest jednym z kluczowych filarów strategii rozwoju AmRest. W ostatnim roku ten obszar jeszcze bardziej zyskał na znaczeniu. Sukcesywnie rozwijamy usługę dostawy dla naszych kluczowych marek, ale też uruchamiamy marki wirtualne. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki aplikacji Uber Eats, jeszcze większa liczba klientów będzie miała okazję skorzystać z usług naszych restauracji – mówi Dingeman Heijboer, szef ds. nowych marek i innowacji AmRest Holdings.

Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Przemysł spożywczy
Giuseppe Lavazza: Kawa jeszcze będzie droga, szansa na zmianę najwcześniej za rok
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama