Reklama

Uber Eats z historyczną umową w Polsce

Platforma zawarła największe w Polsce partnerstwo z operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut.

Aktualizacja: 01.02.2021 12:57 Publikacja: 01.02.2021 12:49

Uber Eats z historyczną umową w Polsce

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

W tym tygodniu użytkownicy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do 286 nowych restauracji. To efekt współpracy platformy ze spółką AmRest - operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut. Kolejne restauracje i marki będą dołączać do platformy w najbliższych tygodniach.

Odkąd Uber Eats pojawił się w Polsce nieco ponad 4 lata temu, platforma rozwija usługi. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3,5 tys. restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama