Brytyjskie KFC sparodiowało Trumpa. Internauci zachwyceni

Atak na McDonald’s metodą na prezydenta Trumpa? Możliwe i smaczne, pod warunkiem, że robi to KFC.

Aktualizacja: 05.01.2018 13:31 Publikacja: 05.01.2018 12:47

Brytyjskie KFC sparodiowało Trumpa. Internauci zachwyceni

Foto: 123RF

Po noworocznej mowie Kim Dzong Una, w której przywódca Korei Północnej stwierdził, że ma na biurku „nuklearny przycisk” Donald Trump, prezydent USA zatweetował, że ma „większy i groźniejszy przycisk”.

Licytowanie się rodem z piaskownicy zręcznie sparodiowała brytyjsko-irlandzka odnoga KFC, która w parodii prezydenckiego tweeta zaatakowała, a jakże, McDonald’s. Tweet można, dostosowując do polskich warunków, przetłumaczyć na „Nasze burgery przegoniły Wasze burgery”.

Nic dziwnego, że ćwierknięcie KFC chwyciło natychmiast wśród tweeterowiczów. I nadal cieszy się popularnością.

Liczba polubień i retweetówżartu KFC niemal dorównuje liczbie tych zgromadzonych przez tweet prezydenta Donalda Trumpa. A KFC z Wysp dołączyło tym samym do zabawnych tweeterowych „wojen” między McDonald’s a Wendy’s (amerykańską siecią fast food konkurującą z McDonald’s w USA). Na co zwrócili uwagę, niekoniecznie przychylnie, niektórzy użytkownicy Tweetera.

McDonald’s nie odpowiedział na groźby KFC. A szkoda, mogło być jeszcze więcej humoru.

Po noworocznej mowie Kim Dzong Una, w której przywódca Korei Północnej stwierdził, że ma na biurku „nuklearny przycisk” Donald Trump, prezydent USA zatweetował, że ma „większy i groźniejszy przycisk”.

Licytowanie się rodem z piaskownicy zręcznie sparodiowała brytyjsko-irlandzka odnoga KFC, która w parodii prezydenckiego tweeta zaatakowała, a jakże, McDonald’s. Tweet można, dostosowując do polskich warunków, przetłumaczyć na „Nasze burgery przegoniły Wasze burgery”.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Grona goryczy w Penedes. Susza pozbawia ludzi pracy
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”