Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.04.2018 13:28 Publikacja: 02.04.2018 13:00
Foto: Adobe Stock
Stawka jest naprawdę wysoka. Mimo to nie wszystkie firmy rekrutacyjne i agencje pracy odpowiadają na potrzeby młodego pokolenia żyjącego w erze aplikacji. Przewaga konkurencyjna w walce o talenty w dobie umacniającego się rynku pracownika jest gwarancją czystego zysku. Grupą zdecydowanie najbardziej zainteresowaną kontaktem z potencjalnym pracodawcą przez aplikacje na smartfonach są millenialsi. Wyłonił się nowy profil kandydata – kandydat mobilny. Firmy powinny podążać za jego oczekiwaniami i maksymalnie wykorzystać technologiczny potencjał – 70 proc. ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych, a poziom smartfonizacji w Polsce sięga 62 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało w tym tygodniu dwa ogłoszenia o pracę. Resort szuka nowych pracowników na s...
Podczas gdy kandydaci do pracy narzekają na mniejszy wybór i słabą jakość ofert pracy, pracodawcy coraz częściej...
Po słabym czerwcu, miniony miesiąc przyniósł ożywienie rekrutacji, widoczne szczególnie w branżach technicznych...
Rekordowe w tym roku zainteresowanie zmianą pracy nie musi się przełożyć na wzrost rotacji w firmach, choć część...
Już do 49 wzrosła w tym roku średnia liczba aplikacji nadsyłanych na ogłoszenie o pracy. To prawie dwukrotnie wi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas