Temperament w trzech cylindrach

Czwarta generacja Seata Ibiza nie była rynkowym przebojem. Nie była też porażką. Po prostu była. Kolejne niezłe, ale niewyróżniające się specjalnie miejskie auto. Ale to już przeszłość.

Publikacja: 24.12.2017 12:00

Seat Ibiza, cena od 43,9 tys. zł.

Seat Ibiza, cena od 43,9 tys. zł.

Foto: materiały prasowe

Hiszpanie uznali, ze „niezłe" to za mało i wprowadzona niedawno piąta generacja ma znów zawalczyć z najlepszymi. Na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło. Główna linia nadwozia została zachowana. Jeżeli jednak przyjże się trochę bardziej, to można zauważyć, że nowa Ibiza jest dłuższa i ma więcej wyrazistych kantów. Przez to przypomina swojego większego brata – Leona. I nie jest to żaden zarzut.

Pozostało 84% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Diesel, benzyna, hybryda? Te samochody Polacy kupują najczęściej
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biznes
Konsument jeszcze nie czuje swej siły w ESG
Materiał partnera
Rośnie rola narzędzi informatycznych w audycie
Materiał partnera
Rynek audytorski obecnie charakteryzuje się znaczącym wzrostem
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Materiał partnera
Ceny za audyt będą rosły