Reklama
Rozwiń
Reklama

Program MdM nie podbił rynku wtórnego

Tylko co trzecia dopłata i co trzecia złotówka wspierała zakup używanego lokum.

Aktualizacja: 10.03.2018 15:28 Publikacja: 10.03.2018 15:23

Foto: ROL

O wpływie programu Mieszkanie dla młodych na rynek nieruchomości mówi Andrzej Prajsnar, ekspert portalu RynekPierwotny.pl:

Program Mieszkanie+ pomimo swoich niezadowalających wyników wzbudza większe zainteresowanie mediów niż niedawno zakończony MdM. Trudno się temu dziwić - zwłaszcza w kontekście istotnych zmian, które mają dotyczyć nowego programu mieszkaniowego. Wydaje się jednak, że warto na chwilę wrócić do Mieszkania dla Młodych. Bank Gospodarstwa Krajowego zebrał bowiem ciekawe dane, które bardzo dobrze podsumowują ponad cztery lata działania MdM-u, m.in. w odniesieniu do roli rynku wtórnego.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Nieruchomości
Kuszenie klienta. Kto wygra walkę?
Nieruchomości
Gdzie rosną nowe magazyny
Nieruchomości
Lublin. Mieszkania na wynajem z dopłatami do czynszu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Warszawa. Chętnych na biura więcej niż nowej powierzchni
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama