Reklama
Rozwiń
Reklama

Program MdM nie podbił rynku wtórnego

Tylko co trzecia dopłata i co trzecia złotówka wspierała zakup używanego lokum.

Aktualizacja: 10.03.2018 15:28 Publikacja: 10.03.2018 15:23

Foto: ROL

O wpływie programu Mieszkanie dla młodych na rynek nieruchomości mówi Andrzej Prajsnar, ekspert portalu RynekPierwotny.pl:

Program Mieszkanie+ pomimo swoich niezadowalających wyników wzbudza większe zainteresowanie mediów niż niedawno zakończony MdM. Trudno się temu dziwić - zwłaszcza w kontekście istotnych zmian, które mają dotyczyć nowego programu mieszkaniowego. Wydaje się jednak, że warto na chwilę wrócić do Mieszkania dla Młodych. Bank Gospodarstwa Krajowego zebrał bowiem ciekawe dane, które bardzo dobrze podsumowują ponad cztery lata działania MdM-u, m.in. w odniesieniu do roli rynku wtórnego.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Nieruchomości
Zapowiada się mocny koniec roku u deweloperów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama