Reklama
Rozwiń
Reklama

Program MdM nie podbił rynku wtórnego

Tylko co trzecia dopłata i co trzecia złotówka wspierała zakup używanego lokum.

Aktualizacja: 10.03.2018 15:28 Publikacja: 10.03.2018 15:23

Foto: ROL

O wpływie programu Mieszkanie dla młodych na rynek nieruchomości mówi Andrzej Prajsnar, ekspert portalu RynekPierwotny.pl:

Program Mieszkanie+ pomimo swoich niezadowalających wyników wzbudza większe zainteresowanie mediów niż niedawno zakończony MdM. Trudno się temu dziwić - zwłaszcza w kontekście istotnych zmian, które mają dotyczyć nowego programu mieszkaniowego. Wydaje się jednak, że warto na chwilę wrócić do Mieszkania dla Młodych. Bank Gospodarstwa Krajowego zebrał bowiem ciekawe dane, które bardzo dobrze podsumowują ponad cztery lata działania MdM-u, m.in. w odniesieniu do roli rynku wtórnego.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Polacy lubią samoobsługowe magazyny
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Nieruchomości
Głębsze korekty cen mieszkań? W czasie negocjacji
Nieruchomości
Murapol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama