Wczesne święta w płatnych telewizjach i telekomach

Operatorzy już w listopadzie ruszyli ze świątecznymi promocjami.

Aktualizacja: 12.11.2015 08:13 Publikacja: 12.11.2015 07:00

Wczesne święta w płatnych telewizjach i telekomach

Foto: 123RF

Bogate promocje ogłosili operatorzy platform cyfrowych, ale i telekomy, które podobnie jak platformy walczą teraz o uwagę klientów na nasyconym rynku.

Cyfrowy Polsat pozostał w tym przedświątecznym sezonie wierny obdarowywaniu widzów prezentami „za zero złotych". Żeby dostać na święta telewizor smart i full HD (z dostępem do internetu) „za darmo", bez względu na to, czy już jest się klientem Cyfrowego czy nie, trzeba najpierw podpisać z Cyfrowym nową dwuletnią umowę na wybrane pakiety kanałów, a potem co miesiąc przez 48 miesięcy płacić także ratę za wybrany telewizor. Jak podaje Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego, nie ma w planach kolejnych promocji przed świętami.

Pozostało 81% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Brytyjczycy robią porządek na rynku mediów. Koniec z zagranicznymi wpływami
Media
Ile powinna wynosić nagroda w „Milionerach"? Inflacja pożarła sporą jej część
Media
Polska Press z nowym zarządem. Kto został prezesem spółki Orlenu?
Media
92-letni Rupert Murdoch chce się żenić. Zaręczył się po raz szósty
Media
80 zgłoszeń do zarządu Polska Press