Reklama
Rozwiń
Reklama

Prywatne telewizje nie oszczędzają na wiosnę

Mimo skromnych prognoz dla telewizyjnego rynku reklam TVN i Polsat planują bogatą programowo wiosnę. Będą nowości, ale i powroty starych hitów.

Aktualizacja: 25.01.2017 08:23 Publikacja: 24.01.2017 18:56

„Belle Epoque” to zdaniem TVN „najdroższy serial w historii telewizji”

Foto: materiały prasowe

TVN od miesięcy pracował nad głośną kostiumową produkcją „Belle Epoque", którą wprowadzi na ekrany 15 lutego. Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie stacji za kwestie programowe, nie chce powiedzieć, czy to prawda, że jeden odcinek serialu z Magdaleną Cielecką i Pawłem Małaszyńskim rzeczywiście kosztował ok. 1 mln zł. – Nie mogę zaprzeczyć ani potwierdzić, ale to jest na pewno najdroższy serial w historii telewizji – mówi tylko. Akcja kryminalnego serialu kostiumowego toczy się w pierwszej dekadzie ubiegłego wieku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama