Reklama

TVN jednak bez rekordowej kary

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wycofał się z kary, jaką nałożył na TVN. Powstanie za to medialny kodeks dobrych praktyk.

Publikacja: 11.01.2018 20:00

TVN jednak bez rekordowej kary

Foto: materiały prasowe

Jak podano w komunikacie, przewodniczący zrobił to „po zapoznaniu się ze stanowiskami strony społecznej oraz dodatkowych analizach i argumentach przedstawionych przez zainteresowaną stronę".

Decyzja przewodniczącego poprzedzona została miesiącem spotkań Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z przedstawicielami TVN i m.in. organizacjami reprezentującymi media, włączyły się w nią także środowiska polityczne i organizacje zagraniczne. Przeciwko karaniu TVN wypowiedziała się m.in. Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Reporterzy bez Granic, jurorzy Grand Press, którzy uznali ją za zastraszanie nadawcy, aż wreszcie Amerykańska Izba Handlowa i amerykański Departament Stanu, bo TVN należy do amerykańskiego koncernu Scripps Networks Interactive, który z kolei jest w trakcie procesu przejmowania przez inny amerykański koncern mediowy – Discovery Networks.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Media
Nieoficjalnie: Netflix prowadzi wyłączne rozmowy o zakupie Warner Bros. Discovery, właściciela TVN
Media
Polscy kibice przekonują się do platform streamingowych
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama