Reklama
Rozwiń
Reklama

Siedzenia bez oparć w EasyJet. Pierwsza reakcja przewoźnika: „Skasuj to zdjęcie”

EasyJet przydzielił pasażerce miejsce bez oparcia. Ten błąd szybko naprawił, ale na Twitterze zafundował sobie burzę.

Aktualizacja: 07.08.2019 06:31 Publikacja: 06.08.2019 14:18

Siedzenia bez oparć w EasyJet. Pierwsza reakcja przewoźnika: „Skasuj to zdjęcie”

Foto: Materiały Promocyjne

Lot EasyJeta z Luton do Genewy miał dziś niezwykły przebieg. Okazuje się, że jednej z pasażerek najwyraźniej przydzielono miejsce bez oparcia, co zostało udokumentowane przez jednego z pasażerów, który za pośrednictwem swojego partnera podzielił się tym z użytkownikami Twittera.

Na pokładzie samolotu błąd został szybko naprawiony - pasażerkę posadzono na wolnym, bezpiecznym miejscu z oparciem. Jednak na Twitterze awantura dopiero się rozkręcała. Przewoźnik zamiast wyjaśnić problem, poprosił bowiem pasażera o… usunięcie zdjęcia i wysłanie szczegółów w wiadomości prywatnej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Ataków na polską infrastrukturę będzie więcej. Czy latamy bezpiecznie?
Transport
Zaostrza się spór Japonii i Chin o Tajwan. Chińczycy anulowali nawet 500 tysięcy lotów
Transport
Lotniczy festiwal w Dubaju. Pokaz arabskiej potęgi i rosyjskich nadziei
Transport
Białorusini łamią sankcje USA. Będą mieli kłopoty z częściami do boeingów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Transport
Zamieszanie z lotami w Stanach Zjednoczonych. LOT na razie nie narzeka
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama