Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2019 18:39 Publikacja: 07.06.2019 18:39
Foto: Bloomberg
- My w Qatar Airways nie używamy Maxów, to dotyczy naszej inwestycji w Air Italy, która ma w swej flocie trzy takie samoloty i są uziemione, więc to nas też dotyczy — musieliśmy skorzystać z dodatkowych połączeń od innych — powiedział podczas pobytu w Petersburgu.
W 2017 r. Qatar kupił 49 proc. w Air Italy, drugiej linii we Włoszech po Alitalii, w której z kolei udział ma Etihad. — Boeing musi nam pokryć koszt uziemienia — dodał al-Baker, ale nie wymienił możliwej sumy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji. Przez weekend główne lotniska, w tym w Moskwie i Pe...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas