Reklama

Zalando chce być eko. Pandemia zmieniła rynek

Platforma internetowa rozszerzyła ofertę produktów ekologicznych do ponad 60 tys. I chce dalej rozwijać się w tym kierunku.

Publikacja: 08.10.2020 14:48

Zalando chce być eko. Pandemia zmieniła rynek

Foto: Bloomberg

Zalando podaje, iż liczba aktywnych klientów kupujących produkty ekologiczne wzrosła ponad dwukrotnie do 40 proc. od początku roku. Firma wprowadza też na rynek „redeZIGN for circularity", pierwszą kolekcję zaprojektowaną z myślą o gospodarce obiegowej. Kolekcja ta jest jednym z licznych środków wprowadzonych przez Zalando od października 2019 roku, motywowanych przez strategię zrównoważonego rozwoju do.MORE i ukierunkowanych na pozytywny wpływ na ludzi i planetę.

- Od początku roku obserwujemy niezwykły wzrost zapotrzebowania klientów na bardziej ekologiczną modę - mówi Rubin Ritter, dyrektor współzarządzający Zalando. - Według ostatnich badań wewnętrznych, 34 proc. naszych klientów twierdzi, że w świetle pandemii koronawirusa, zrównoważony rozwój stał się dla nich ważniejszy. Wraz z tą wielką zmianą w sposobie myślenia, powstało zapotrzebowanie i dynamika zmian, a także potrzeba przekształcenia przemysłu modowego - dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Handel
Chiny skokowo zwiększyły dostawy części do dronów
Handel
Ostra wymiana ciosów między USA a Chinami. Wchodzą w życie nowe cła i opłaty portowe
Reklama
Reklama